فروشگاه ماساژور و تجهیزات ورزشی

انواع ماساژور و تردمیل، الپتیکال، دوچرخه ثابت

فروشگاه ماساژور و تجهیزات ورزشی

انواع ماساژور و تردمیل، الپتیکال، دوچرخه ثابت

مزایای ماساژور کف پا

ماساژور کف پا | ماساژور پا - ماساژور

ماساژ کف پا یکی از مهمترین کار ها برای سلامت.  اگر پاهای شما سالم نباشد، برعملکرد و زندگی شما اثر میگذارد.

ماساژ پاها


ماساژ را می توان برای از بین بردن درد تمام نقاط بدن استفاده کرد و برای بهبود درد مفید است، در ناحیه پاها مناطقی وجود دارد که به غدد، اندام، قسمت ها و سیستم های بدن مربوط می شود.

5. کمر درد را با ماساژ پاها درمان کنید: 

با توجه به رفلکسولوژی، بین پاشنه و عصب سیاتیک و کمر رابطه وجود دارد.برای کسانی که از سیاتیک و یا کمر درد مزمن رنج می برند، ماساژ پاشنه می تواند بسیار کمک کننده باشد.


  1. 1. تسکین درد سر: غدد پا به طور مستقیم به سر و مغز متصل می شود ؛ ماساژ انگشتان پا می تواند به کاهش سردردها کمک کند و می تواند تاثیر مثبت بر سلامت کلی مغز  داشته باشد.
  2.  رابطه ماساژ پاها با قلب: سلامت قلب چیزی است که باید بسیار جدی گرفته شود ، هر کسی که دلایل ضربان قلب یا درد قفسه سینه را تجربه می کند، باید همیشه به پزشک مراجعه کند . ماساژ منطقه خاص در پای راست می تواند سلامت قلبی را تقویت کند و مزایای دراز مدت برای سیستم گردش خون را داشته باشد.
  3.  سلامت چشم سلامت چشم می تواند شامل انواع مختلفی از مسائل، از جمله مشکل بینایی، درد و قرمزی باشد.ماساژ دادن یا فشار دادن ناحیه پا که درست زیر انگشتان دوم و سوم است، می تواند به شدت برای افرادی که از مشکلات چشم رنج میبرند، سودمند باشد.
  4. ماساژ پاها برای بهبود روده کوچک: اندام بعدی که می تواند از ماساژ پا استفاده کند، روده کوچک است ، به سادگی ماساژ ناحیه بین پاشنه و قوزک پای را برای بهبود هضم و یک روشی سالم تر امتحان کنید. این ممکن است برای کسانی که از گاز معده شدید یا سوء هاضمه رنج می برند، مفید باشد.
  5. بهبود کبد با ماساژ پاها: رفلکسولوژیست ها مکان های متفاوت را برای کبد در نظر دارند ؛ برخی گزارش می دهند که وسط خارج از پای راست بهترین است و دیگران می گویند که وسط خارج از هر دو پا کار می کنند. در هر صورت ماساژ این ناحیه پا می تواند عملکرد بهتر کبد را بهبود بخشد و ارگان سالم تر نگه دارد. این ماساژ پا ساده می تواند تاثیر زیادی بر سطوح درد و سلامت شما داشته باشد.
  6. ماساژ پاها برای رفع درد گردن: درد گردن بسیار شایع است با این حال، ارتباط بین گردن و ناحیه زیر شصت پا می تواند راهی برای کاهش درد و ناراحتی باشد.به سادگی با انگشتان خود این منطقه را ماساژ دهید تا از مزایای سلامتی بهره مند شوید. 
  7.  ارتباط ماساژ پاها به ریه ها: گفته می شود که ریه ها مستقیما به مرکز میانی توپ های پا متصل می شوند ، تمرکز بر روی این منطقه می تواند برای کسانی که از آسم رنج می برند و یا سعی در بهبود کلی سلامت ریه خود دارند،مفید باشد در حالی که رفلکسولوژی می تواند منافع کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد، اگر شما دچار تنفس دشوار هستید، باید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. 
  8. بهبود معده با ماساژ پاها: شما می توانید سلامت گوارشی خود را با ماساژ داخل مناطق درست زیر توپ های پا بهبود دهید. مانند ماساژ روده کوچک، این می تواند برای سوء هاضمه، التهاب و یا گاز مفید باشد.
  9. رفع درد زانو با ماساژ پاها: قسمت خارجی هر پاشنه ای به زانو وابسته است. کسانی که از درد زانو رنج میبرند باید سعی کنند این منطقه را ماساژ دهند تا به کاهش درد کمک کنند. 
  10. ماساژ پاها برای تیروئیدمشکلات تیروئید بسیار معمول است، اما ماساژ پا می تواند برای افزایش سلامت کلی غده تیروئید استفاده شود. به سادگی قسمت داخلی توپ پا را ماساژ دهید تا حداکثر سود را برای تیروئید تجربه کنید. 

کورش اسپرت فروشگاه بزرگ فروش تجهیزات ماساژ با کادری مجرب و حرفه ای.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد